FAQ - najczęściej zadawane pytania

Ten dział pomoże znaleźć więcej informacji oraz odpowiedzieć na Państwa wątpliwości dotyczące reklamacji i naszych produktów.



1. Reklamacje

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji? Jak długo trwa wymiana/zwrot ?

Mamy 14 dni roboczych na rozpatrzenie Państwa reklamacji od dnia otrzymania paczki. Zazwyczaj trwa to o wiele krócej.

Kiedy tracę prawo do reklamacji ?

Klient traci prawo do reklamacji jeżeli minie okres 2 lat eksploatowania obuwia. Konsument również może stracić przewidziane w ustawie przywileje, jeżeli w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcę.

Co nie podlega reklamacji ?

Reklamacji nie podlegają:
-wady jawne widoczne w momencie zakup,
-obuwie z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi,
-przemakanie obuwia szytego ręcznie lub maszynowo,
-farbowanie obuwia z podszewką naturalną barwioną,
-niewygoda i komfort obuwia.

Czego mogę żądać przy składaniu reklamacji ?

Klient może żądać przy składaniu reklamacji:
- w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy
- jeżeli naprawa jest nie możliwa wymiany towaru na nowy wolny od wad
- klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy (żądać zwrotu gotówki) dopiero wtedy gdy niemożliwe jest usunięcie niezgodności (wady) lub wymiana towaru na nowy.

Gdzie mam dowiadywać się o rozpatrywanych reklamacjach ?

Klient może zadzwonić do działu Reklamacji pod numerem telefonu (76) 87 83 775 lub pod adresem mejlowym reklamacje@renbut.pl

Na jaki adres mam odesłać buty ?

REN BUT Sp. z o.o.
ul. Stroma 8
59-500 Złotoryja
Dopisać: dział reklamacji