Ten dział pomoże znaleźć więcej informacji oraz odpowiedzieć na Państwa wątpliwości dotyczące reklamacji i naszych produktów.

1. Reklamacje

Mamy 14 dni roboczych na rozpatrzenie Państwa reklamacji od dnia otrzymania paczki. Zazwyczaj trwa to o wiele krócej.

Klient traci prawo do reklamacji jeżeli minie okres 2 lat eksploatowania obuwia. Konsument również może stracić przewidziane w ustawie przywileje, jeżeli w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcę.

Reklamacji nie podlegają:
-wady jawne widoczne w momencie zakup,
-obuwie z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi,
-przemakanie obuwia szytego ręcznie lub maszynowo,
-farbowanie obuwia z podszewką naturalną barwioną,
-niewygoda i komfort obuwia.

Klient może żądać przy składaniu reklamacji:
– w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy
– jeżeli naprawa jest nie możliwa wymiany towaru na nowy wolny od wad
– klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy (żądać zwrotu gotówki) dopiero wtedy gdy niemożliwe jest usunięcie niezgodności (wady) lub wymiana towaru na nowy.

Klient może zadzwonić do działu Reklamacji pod numerem telefonu (76) 87 83 775 lub pod adresem mejlowym reklamacje@renbut.pl

REN BUT Sp. z o.o.
ul. Stroma 8
59-500 Złotoryja
Dopisać: dział reklamacji